Iote!

A mai apărut un blog. Tare misterios și sexy. Mai ales că are tema asta cu baloane. Era singura care mi-a plăcut și nu costa 50 dolari. Măcar și-au mai dat refresh la teme ăștia de la WordPress, că ultima dată când ziceam că mai scriu și eu pe blog (prin 2010-2011, CRED), aveau numai teme nasoale. Și bineînțeles că nu puteai să îți faci tu o temă, că și aia te costa. Îți cereau bani ca să muncești tu singur să îți faci blogul să arate bine. Mă rog. Nici nu mai știu cum era blogul ăla, știu doar că link-ul era ceva titlu de melodie de la Keane. Era din perioada mea de super hipstereală tip liceu (nu că aș fi trecut peste, dar am evoluat la nivel de facultate).

Tradițional, prima postare de pe blog explică de toate. Despre mine, despre blog, despre viața mea super interesantă și plină de aventuri, dar meh. Nici pe mine nu mă interesează. Atâta spun doar, că sunt indignată de toate tâmpeniile și destul de des și trebuie să-mi vărs și io indignarea aia undeva. Ta da!

Leave a Reply

