Boala și omul

Mi se pare foarte neobișnuit că m-am apucat de scris și încă îmi mai trezește interesul după câteva săptămâni. Așa ceva, mai rar. Nu că aș scrie foarte des, că tre’ să am și eu 5 minute libere ca să pot scrie.

Dar adevărul e că, pentru câteva zile, am fost liberă, fără muncă, fără facultate. Nici nu m-am ridicat din pat.

Poate părea super, atât doar că motivul a fost faptul că am făcut pneumonie.

Vă rog nu mă întrebați „Da’ ce-ai făcut? Te-ai îmbrăcat subțire? Vremea asta, s-a schimbat prea brusc!”, pentru că pneumonia n-are legătură cu cât de subțire/ gros te îmbraci sau cu numărul de nori gri de pe cer. Virușii și bacteriile nu se nasc pe aer rece, ci îi/ le iei de la alte persoane. Câteodată se întâmplă să ai sistemul imunitar slăbit sau virușii/ bacteriile pe care le iei să fie foarte bătăioși, astfel infecția coboară în plămâni.

În orice caz, e la fel de nasol. Mi-am cam plâns de milă, pentru că oricât de mult îmi place să stau degeaba, nu mai e la fel de plăcut când îmi dreg zilele cu câteva crize de tuse, dureri interminabile, foarte puțin somn și zile întregi în care nu am mâncat nimic.

Apoi, din nou, nu mai e la fel de amuzant când nu poți să vezi pe nimeni și nimeni nu vrea să te vadă, ca să nu răspândești boala.

Apoi, e și mai nasol când începi să te simți chiar bine, ți-ai revenit în mare parte, în afară de tuse, te duci la doctor șiiii… îți spune că dacă nu ești mai bine în câteva zile, vei fi internată în spital.

Fun Fun Fun.

Mă rog, nu mai știu care a fost scopul acestei postări când am început s-o scriu, în afară de ăla de a mă lamenta.

Leave a Reply

