Halău

M-am întors din concediul bloggăresc. Adevărul e că mi-am uitat parola și mi-era lene s-o resetez. Na, nu sunt nici eu perfectă.

Acum stau în vârful patului și mă uit la seriale în mijloc de sesiune. Cum sunt acasă de o săptămână (pentru că, șmecherie, eu în prima săptămână de sesiune n-am avut niciun examen) și cum aici nu prea am nimic de făcut, vreodată, m-am apucat de învățat. Culmea, am terminat cu o zi înainte de examen. Terminam și mai repede dacă nu îmi era și o lene monumentală de multe ori. Acum, na, să vedem ce o fi la examen. Singura mea dorință, ca de obicei, este să trec. 

Acum și mai culmea este că nu știu cum o să ajung la București, după cum am fost informată că din cauza vremii extreme din Prahova și Ilfov nu mai circulă autocarele iar trenurile întârzie câte 5 ore.

Și așa am realizat că a fi la facultate în Ardeal are, totuși, un avantaj: aici vremea e mai molcomă.

Leave a Reply

